baby

assalamualaikum, semua !
apa khabar ?? sihat tak ??
hahaha >_<
ari nie aku nak citer psl baby
aku ade baby ? tak ....
bkn aku tp jiran aku
jealous aku tgk jiran aku dpt adek baru
kalo sorg tak pe lah
nie tak, dua org jiran aku
satu sebelah umah, satu dpn umah
huhuhu >_<
cemburu nyer !!!
jiran dpn umah tu dpt ank yg ke-5
yg sebelah umah tu ank yg ke-3
sebelah umah dpt ank pompan
name dia ape ntah
pnjg benar ... 4 perkataan
anak dia yg lg dua tu 2 perkataan jer
nie, yg bongsu nie 4 perkataan
hahaha
dpn umah tak tau dpt ank laki ke pompan sbb mak dia baru b'salin
blom balik lg
laki agaknya ^_^

huhuhu !!! nak adek tp mak aku dah tak bleh mengandung sbb faktor umur
tak pe lah
ape2 pon, tahniah buat jiran aku tu sbb dpt adik baru
jaga adik tu baik yer *winks*

Comments

Most Viewed

Sambung Belajar

Selesai Divaksin

Memories of 2018