yang mana satu ?

annyong !
ari nie ari jumaat (mmg lah)
hahaha ...
aku asyik online blog jer
maklum lah dah pandai edit blog
hehehe
biasalah
lawa tak ? (poyo jer)
tak de lah lawa mana
kwn2 aku lg buat lawa
diorg punyer blog lg lawa
kalah aku >_<
by the way, please don't complain anything bout my blog
hahaha :D speaking plak
so, thanks follow blog aku (bru sorg)
hahaha.. kecoh jer

esok aku kene dtg sekolah sbb ....
ade 2 benda :
  • bengkel (pss)
  • PPIM (persatuan puteri islam malaysia)
tp rse nyer aku gi bengkel kot sbb wajib gi
pegi jer lah
utk mkluman korg aku nie pengawas pss (berlagak)
hahaha
rse cam malas nak gi dua2 tu
tp gi jer lah bengkel tu
hihihi
so, itu lah citer nyer
citer kali nie tak best sgt
so, terima jer lah

Comments

Most Viewed

Sambung Belajar

Selesai Divaksin

Memories of 2018