05 March 2011

tuisyen bahasa arab

update lagi ??
hahaha ... jgn marah ^^
lps balik dr bengkel tu, aku gi tuisyen b. arab
pkl 3 smpi 4 ptg
satu jam jer
kalo korg nak tau, 5 org jer t'masok aku skali tau
dashyat tak ??
hahaha .. lg pon tuisyen b. arab nie baru lg
so, rmi yg tak tau lg
kebetulan, yg lg 4 org tu kwn2 aku sendiri
so, sng lah
lagipon, aku tau psl tuisyen drpd diorg
hahaha
kalo diorg tak gi tau, alamat nyer aku tak de tuisyen lah
actually, nie first time aku tuisyen luar
jujur aku kata
aku tak penah tuisyen luar
melainkan kat sekolah
nie first time
hahaha
mula2 tu agak gementar lah jgk kan
maklum lah FIRST TIME
lama2 tu okay lah
ustaz tu baik lah jgk
dr sekolah SAMTTAJ kalo tak silap aku lah

so, bg korg yg dok sekitar shah alam, mau carik pusat tuisyen b. arab
hah ! gi lah daftar kat Pusat Tuisyen Hikmah kat seksyen 23
yuran mula2 RM 25
and bulanan RM 20
berminat ???
daftar lah skrg

No comments: