04 March 2011

malang 2

hah ! update lg !
hahaha jgn marah
sape punyer blog ?
aku jgk !!
cam nie, aku t'pkse delete segala folders yg ade dlm pendrive aku
aku delete atas sbb2 t'tentu
tak bleh gi tau
bkn nyer ade rahsia pe2 pon
just byk gmba2 jer
ntah lah, aku tak tau ape jd
dia jd cm serabut tau
ape lg, delete jer lah aku
lantak lah ...
bleh carik lg
bende nie jd lps aku edit gmba kat photoscape
aku bkn nyer nak salahkan photoscape
maybe nie salah aku
ade lah tu yg aku dah wat silap tu
by the way, tak pe lah
bleh carik gmba lg
hahaha
syg pendrive
kalo nak tau pendrive aku ade 2
tu pon nak gi tau
hahaha
jgn marah
pendrive adalah antara salah satu brg aku yg paling penting
hihihi

No comments: