16 March 2011

kucing oh kucing

assalamualaikum, ari nie ari rabu
rse cam sekjp sgt cuti nie lah
hahaha
tajuk aku kali nie psl kucing
kucing mne kalo tak bkn kucing 2 ekor aku tu
mak ai, penat jgk jge 'diorg' nie
letak dlm sangkar mengiau2
keluarkan pon mengiau2
tension diwat nyer
tu yg semlm tu mak aku lps kan 'diorg' tu
diam plak
'dia' akn mengiau time 'dia' lapar atau t'bau mknn
biler tgk 'diorg' main kan, comel plak aku tgk
tak sangka comel jgk kucing aku nie
nama 'diorg' blom diberikan lg
tak tau nak beri nme ape
kalo korg ade suggestion, gi tau aku yer
peluang msih t'buka utk semua org
hahaha
cam sesi pendaftaran plak

nie bkn kucing aku
lebih kurg cam tu lah kucing aku
yg gmba tu bkn kucing aku
amik kat google ^_^
nnti aku uploadkan gmba kucing aku tu
tunggu jer lah yer
just wait !!!

1 comment:

Illiyyina said...

comeynye!!!
aq ade cdgn..ape kte nmekn encem..hehehe