folio

assalamualaikum, hah! i am back
hahaha .. homework dah abis tp ade satu keje nak kene buat
iaitu FOLIO sejarah and geografi
semlm, abis aku kene 'mrh' ngn ibu aku
mmg patut pon kene mrh sbb cikgu dah gi tau ape yg nak kene carik
cuma aku jer yg malas nak carik
tu lah, malas lagi *ketuk kepala*

aku online nie seari 2 kali
mmg byk tau online
adik2 aku yg lain skali jer
hehehe
nasib lah .. sape dpt komputer dulu, nasib lah
agak kejam lah >_<
sejak akhir2 nie, 'line' fb lembab semcm
sbr jer
tu yg tak mau bkk fb tu
lembab, lambat and ... segala2 nyer lah
mula2 tu ingat 'line' internet aku yg masalah
tp biler dah lme2 tu 
fb yg lembab bkn internet
sbr jer lah ..
I HATE YOU FB !!!

on fs tau tp kdg2 tu lembab
tu yg on pg2 tp susah plak
sbb ibu guna
kene lah on time ptg2 (time tu lah lembab nyer)
sbr jer lah
byk btol dugaan nie
kdg2 tu naik tension di buat nyer
tp sabar jer lah
sabar itu separuh drpd iman ....

Comments

Post a Comment

Assalamualaikum.
Terima kasih kerana sudi membaca entri ini.
Sila tinggalkan pesanan atau teguran disini.

Most Viewed

Sambung Belajar

Selesai Divaksin

Memories of 2018