back again

assalamualaikum !!
ape khabar ? sihat ?
hah ! dah lama tak update blog
yer lah, busy katakan ....
alhamdulillah, aku dah dpt sume kertas exam kecuali PSV
hah seni pon ade exam ...
nak tak nak kene lah jawab jgk
sbb kalo seni gagal, makna nyer sume gagal even seni tak t'msok dlm PMR
seni kan ? >_<
alhamdulillah, aku dpt 6 A and 3 B
tak de lah pandai mne sbb kwn sebelah aku tu dpt 9A
jeles lah jgk tp salah aku jgk sbb time exam tu tak buat betul2
main2 *grins* hihihi
pecah rahsia !!
jujur aku kata, exam ari tu aku main2 
tak buat betul2
hihihi
tak pe, nnti penggal ke dua tu buat elok2 sbb dah nak dekat PMR
sekarang nie tgh busy carik maklumat psl folio
adalah sikit2 tu aku dpt
tinggal nak kaji and pegi tempat 'tu'
hmmm, actually aku miss sgt2 dgn kucing aku tu
tak dpt main dgn dia
mak aku tak bg bwk masok dlm rumah sbb kucing tu (yg kecik) asyik 'membuang' jer
tu yg tension
so, biarkan jer lah
mandikan, bg mkn and bersihkan sangkar 'dia' 
lps tu dah ... (bajet cam aku yg mandikan kucing tu ... pdhal mak aku)
hahaha ... tunggu lah kucing tu dah pandai 'membuang' di tempat yg sepatut nyer
baru lah aku bleh main ...
huhuhu
tak sbr nyer !!!!!!

the only Korean singer (girl) that i like

Comments

Most Viewed

Sambung Belajar

Selesai Divaksin

Memories of 2018